Tuesday 3 February 2015

Anniversary Giveaway

Assalamualaikum dan selamat malam...

Sempena anniversary saya semalam, saya nak adakan satu giveaway untuk pembaca blog saya. Ada ke orang baca blog saya. Heehee...harap-harap adalah ye. 

Syarat dia senang jer, pembaca cuma perlu ajak kawan-kawan untuk LIKE page saya Dian Mirza SDM. Berapa ramai yang perlu LIKE..? Saya cuma mahukan 13 orang sahaja, tapi kalau lebih lagi bagus. Giveaway ini bermula hari ini sehingga 7/2/2015. Senang jer kan.

Ini page saya ..boleh dapatkan info tentang jamu SERI DEWI MALAM di sini. 
Hadiahnya produk SERI DEWI MALAM yang bernilai RM65. Saya akan pilih DUA orang yang terpantas sahaja sebagai pemenang. Ingat ye dua orang sahaja. Siapa cepat dia dapat.

Bagi yang telah memenuhi syarat, sila berikan nama anda dan juga rakan yang telak LIKE page saya. Para pemenang akan saya hubungi kemudian.


Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment