Saturday 8 March 2014

Happy Birthday to me...

Assalamualaikum...

Lama tak update kat sini...sibuk sangat dengan audit..dengan kerja dan macam-macam hal lagi.


Alhamdulillah syukur kepada Allah Taala kerana masih memanjangkan usia saya hingga ke hari ini. 8hb Mac 2014 genap usia saya 38 tahun. Tengah malam tadi suami..mak mertua..ipar duai dan anak-anak buah beramai-beramai menyanyi kan lagu selamat hari jadi kepada saya. Kebetulan 8hb juga MIL mengadakan majlis kenduri arwah untuk FIL saya yang meninggal pada 2hb Feb 2014 yang lalu. 

Doa saya semoga saya di panjangkan usia..di beri rezeki yang melimpah ruah..di beri kebahgian dunia dan akhirat dan yang paling penting di kurniakan kesihatan tubuh badan untuk terus bekerja, beribadat kepada Nya dan menjaga keluarga saya.

Kepada mak saya terima kasih yang tak terhingga kerana telah bertarung nyawa untuk membawa saya ke dunia ini 38 tahun yang lalu. Sayang mak sangat-sangat. Kepada semua yang telah mengucapkan selamat hari lahir samada secara langsung, melalui SMS, whatsapp dan Facebook..saya ucapkan berbanyak terima kasih..
Boeing 777-200 
Hari ini juga seluruh rakyat Malaysia khususnya dan seluruh dunia amnya telah di kejutkan dengan kehilangan kapal terbang MAS MH 370 yang telah berlepas dari KLIA ke Beijing, China. Pesawat terbabit membawa 239 penumpang terdiri daripada 12 crew dan 227 penumpang termasuk 2 orang bayi . Sehingga saat ini belum ada apa-apa penemuan tentang pesawat terbabit. Marilah kita sama-sama berdoa semoga pesawat terbabit segera di kesan walau apa jua keadaannya.


No comments:

Post a Comment