Wednesday 11 September 2013

Gambar raya yang dah lepas raya

Assalamualaikum....

Dah lama nak tulis cerita raya saya dan upload gambar-gambar masa raya hari tu....tapi sampai habis Syawal tak pun tercerita-cerita..lagi malang gambar-gambar raya dalam tab pun dah selamat di delete dek arissa...nasib baik ada gambar yang dah saya upload di FB...boleh la juga saya upload kat blog sebagai kenang-kenangan.

Mehla kita layan gambar-gambar aidilfitri 2013 yang saya sambut di Tanjung Karang kampung saya. Kebetulannya memang tahun ini giliran kami adik beradik yang telah berkahwin beraya bersama emak dan abah saya...jadi semua adik beradik berkumpul...meriah dengan gelagat cucu-cucu yang tak reti duduk diam...

2013 green theme..next year colour apa plak ye...
Mak dan abah saya bersama 9 orang anak, 4 orang menantu dan 9 orang cucu...
tahun depan akan ada pertambahan cucu dan mungkin menantu kot...hehehe
 Dari kiri duduk Adik (no.8) saya (no.1) emak & abah, Lina (no.3) & Acu (no.9)
Berdiri dari kiri Ajid (no.6) Anas (no.7) Atam (no.5) Jaari (no.2) & Ad (no.4)
Sessi ceramah oleh abah saya sebelum bermaaf-maafan. Abah akan tegur mana-mana perangai anak-anak  yang salah dan mintak kami perbaiki diri. Paling abah tekankan ialah bab sembahyang .
Part paling sedih...sessi bermaaf-maafan




Adik berdik perempuan saya..walaupun si pink itu yang bongsu 
tapi macam dia yang sulong...sorry acu...kihkihkih.
3 dara pingitan yang comel tapi notty ya ampunnnn
Atok sibuk ceramah boleh pulak si arissa ni tidur....haha bosan ye atok punya speech


No comments:

Post a Comment