Monday 23 September 2013

Lunch cum Hi-tea Wareh Hj Yunus

Assalamualaikum...

Selamat berhari Isnin...permulaan hari bekerja untuk minggu ini...hari yang paling tak best..tapi nak buat macamana....seronok ke tak..kerja tetap kena kerja...alangkah seronoknya kalau aku kaya...hari-hari hari raya...nasib baik bos pun tak masuk office lagi hari ini so tak la monday blues sangat...boleh lah layan muka buku dan blog tanpa takut-takut...Ya Allah Zuliana oiii..boss tak nampak tapi Tuhan nampak kan....ok saya tulis pendek jer....

Nak cerita pasal tajuk kat atas tu..Haji Yunus tu sebenarnya bapa mertua saya. so semalam wareh hj Yunus telah bergather-gather lunch cum hi-tea kat Royale Songket, Grand Bluewave Shah Alam. Semua keluarga menghadirkan diri kecuali keluarga Ita dan dua orang anak buah. Lupa Hj Yunus aka bapa mertuaku juga tidak hadir atas sebab-sebab kesihatan yang tidak berapa mengizinkan..cuma mak mertua saya sahaja yang hadir...itu pun mak datang lambat..
Yang hadir..kalau semua datang lagi meriah
Makan-makan..sembang-sembang..posing-posing..
Gambar (atas) saya anak beranak..gambar (bawah) anak-anak saya bersama anak-anak saudara
Nak buat entry makan-makan tapi boleh pulak lupa nak ambik gambar makanan..Ada ambik pun seketul dua...makanan yang ada biasa la ada makanan tempatan, western, dessert, buah dan banyak lagi. Memang puas la bangun duduk bangun duduk pilih makanan..Kebetulan orang pun tak ramai semalam, jadi memang selesa la nak ambik makanan..tapi banyak juga makanan yang saya tak cuba. Saya suka dim sum dia, lasagna, mushroom quiche dan di punya udang tempura...
Antara dessert yang sempat di rasa
Rojak Buah
Buah dan pelbagai tart yang comel macam arissa...
Makan-makan ini sebenarnya di taja oleh adik ipar saya saudara Ezam. Terima kasih daun keladi ye Ezam dan keluarga, lain kali belanja kami lagi ye..best makan free ni..lagi-lagi kat hotel..

No comments:

Post a Comment