Wednesday 4 December 2013

WW: Majlis sepanjang November

Assalamualaikum....

Apa khabar semua..Alhamdulillah segala urusan perpindahan office telah selesai..Saya ada cerita kan pasal pindah office ni di sini...lain kali la saya sambung cerita perihal pindah office ni ye...hari ni saya cuma nak share gambar-gambar majlis yang sempat saya hadiri sepanjang bulan November 2013. Bila cuti sekolah mulalah bersusun undangan untuk di hadiri setiap minggu, tak kira la samada majlis berkhatan, kenduri kahwin atau cukur jambul. Selagi mampu InsyaAllah akan di penuhi setiap undangan adik beradik, sedara mara dan kawan-kawan.

(1) Majlis Cukur Jambul Marissa Dhiya Humaira




alooloo Dhiya yang chomel.....
Mak uda & pak uda pun nak interframe jugak
   

(2) Majlis Perkahwinan sepupu suami di Negeri Sembilan



Selamat pengantin baru Dekya dan suami
(gambar ehsan dari FB acik Latifah Hassan..mintak halal yo cik)

(3) Majlis Hari Jadi Syaza Syazwani

Selain majlis hari jadi..majlis ini juga khusus untuk meraikan kejayaan birthday girl yang
mendapat Anugerah Dekan pada Majlis konvokesyen UITM. Tahniah Syaza..
semoga kejayaan Syaza jadi ikutan sepupu-sepupu yang lain.
Happy Birthday yang ke 21 tahun..semoga berjaya di dunia dan akhirat..
Saya dan suami bersama kak long selaku host majlis 
bersama birthday girl November Syaza dan Adilah
November babies yang bukan baby lagi...termasukla anak saya Adilah yang lahir pada
16 November 2002
Birthday girl Syaza (tengah) bersama ayah dan ibu serta kakak dan adik.
Antara hidangan yang di sediakan
Suasa meriah dengan tema biru putih..

No comments:

Post a Comment