Thursday 29 November 2018

Majlis Pernikahan Syaza dan Saiful

Tarikh 23hb Novembar 2018 pasti akan menjadi tarikh yang sangat istimewa buat anak buah saya Syaza Syazwani. Selain merupakan tarikh ulangtahun kelahirannya ianya juga merupakan tarikh pernikahannya dengan pilihan hati Mohamad Saiful. 
Majlis pernikahan telah di adakan di Laman Mazminda Klang selepas solat jumaat. Majlis yang ringkas tapi meriah telah berjalan dengan lancar. Tempat yang selesa dan makanan pun sedap. Bakal-bakal pengantin yang nak cari tempat untuk majlis anda, boleh consider tempat ni.
Pengantin bersama keluarga pengantin perempuan. Tahniah k.long dan abang zul terima menantu ke dua.
Saya sekeluarga bersama pengantin. Tengoklah Arissa tetap dengan gaya apa-apa dia ntah. Sabar jerlah ngan budak sorang ni.

Pengantin lama bersama pengantin baru. Selamat pengantin baru Syaza dan Saiful. Semoga mahligai yang di bina kekal bahagia hingga ke jannah serta di kurniakan zuriat yang soleh dan solehah.

Mak-mak sedara pengantin pun tak lepaskan peluang bergambar dengan pengantin di pelamin nan indah. Ita (baju purple) tu sebenarnya tengah demam. Orang kanan mak pengantin tu. Kalau dia sihat dialah paling semanagt nak bergambar.

Mak pengantin dengan mak-mak sedara pengantin belah ibu dan ayah pengantin.
Pengantin lama pun teringin nak bersanding. Kasi canlah..bukan selalu dapat duduk atas pelamin ni kann..hehehe
Percubaan untuk dapatkan family photo yang perfect. Satu pun tak menjadi. Arissa bila sampai angin kus-kus dia memang apa pun tak boleh. Sakit hati betul. Kita ni punyalah posing baik punya. Hurmmm

Dua-dua anak buah saya ni berkongsi tarikh lahir yang sama. Selamat Hari lahir buat Syaza dan Fatin. Semoga di panjangkan usia, di murahkan rezeki dan di beri kesihatan yang berpanjangan. Gambar blur sebab pak uda korang memang tak reti amik gambar. Adoii lahh.

No comments:

Post a Comment